.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای حل مشکلات مربوط به راه های استان;
دامادی: سه شنبه وزیر را به مازندران می آورم
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز از حضور وزیر راه و شهر سازی طی روزهای آینده در ساری خبر داد و افزود:«راه از مهمترین شاخص های لازم در توسعه است و بدون شک یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی استان مازندران به رغم برخورداری از امکانات و استعداد های طبیعی ،فقدان راه های مناسب در آن است.»
محمد دامادی در این گفتگو به فرار رسیدن فصل تابستان و حضور مسافران در مازندران اشاره کرد و افزود:«اولین و بزرگترین مشکلی که مسافران به محض ورود به استان مازندران با آن روبرو می شوند مساله مربوط به ترافیک مازندران و راه های استان است .قطعا ترافیک سنگین در ورودی های استان بر میزان جذب گردشگر تاثیر منفی خواهد گذاشت .ما نمی توانیم از گردشگری بگوییم اما به حل مشکلات مربوط به راه های استان بی توجه باشیم چرا که این یکی از شروط لازم است.»
منتخب اول مردم ساری سپس با اظهار تاسف از شرایط حاکم بر جاده های استان مازندران و فقدان کمربندی در مرکز آن افزود:«اینکه تنها سیزده کیلومتر بزرگراه در استان وجود دارد جای تاسف است. اینکه مساله کمربندی ساری هنوز در شعارها گم می شود ،نگران کننده است.برای من همواره این پرسش وجود داشته که چرا چنین معظلی در استان برطرف نمی شود ؟ اما به هر حال گذشته ها گذشته و ما می خواهیم از آینده صحبت کنیم . به همین خاطر روز سه شنبه وزیر راه و شهر سازی را به مازندران خواهم آورد.»
عضو کمیسیون عمران در ادامه افزود:«طبق قراری که با وزیر محترم گذاشته ایم ساعت سیزده روز سه شنبه در گدوک ایشان را ملاقات خواهیم کرد که مربوط به افتتاح تونل گدوک نیز می شود. این مسیر یکی از مهمترین راه های ورودی مازندران است و ما همانطور که در گذشته در مقابل جدای اش ایستادیم و اجازه ندادیم آن را از مازندران جدا کنند امروز هم برای توسعه و پیشرفتش تلاش خواهیم کرد. جاده گدوک می بایست توسعه یابد . البته در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود هم مشکلات مختلفی وجود دارد که 17 کیلومتر مسیر ساری به دودانگه،مسیر ساری به تاکام،محور کیاسر به تاکام و پل فرح آباد به گهرباران از جمله مهمترین نقاط حادثه خیز ا ست که در این سفر مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جاده گهربارن می بایست چهار بانده شود و مسیر منتهی به بندر امیر آباد نیز باید توسعه یابد.اینها خواسته های زیادی نیست و حق مردم مازندران است که ان شاء الله تحقق خواهد یافت.»

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 تير 1391
lمهندس جان هارشینیم ته جکار کاندی.الان که ته توپ ماشالله پر هسته.چنده گلوله داری خدا دونده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.